Alışamadım

 Olamadım bir türlü on iki. Aslında yıllardır bekliyordum,  lise son sınıf olayım şu olacak bu olacak diyordum ama olmadı. Ne on birden mezun oldum ne on ikiye geçe bildim arada bir yerde kaldım. Sadece ben değil herkes, din dil ırk fark etmeksizin herkes. 

Artık on iki dersleri görüyorum ama hala kabullenemedim on iki olduğumu . Çünkü on biri bitiremedim, karne almayı bırak sınavlara girmedim. Sadece geri dönmek için sınıftan çıktım. Çıkarken tüm eşyalarımı da aldım. Hissediyordum bir daha gelmeyeceğimi ama kabullenemedim... Yaz tatiline girdiğimi sınavların bitmesinden değil haberlerden aldım. yaz tatilinde denize giremedim, dalgalarla kavuşamadım. O yüzden hala anlayamadım.

On ikinci sınıfa okul kıyafetlerimi giyerek değil bilgisayarı açarak başladım. Ne haftaya başlamak ne de bitirmek için İstiklal Marşı okumadım. Belki de bunlardan kabullenemedim. ..

Tanrım şu korona denen şeyi bir an önce bitir bitir ki hayatımıza kaldığımız yerden olmasa da devam edelim

Yorumlar

Popüler Yayınlar