33

33
Söylenmesi çok kolay bir sayı . Ancak bugün o kadar kolay bir şeyi ifade etmiyor. Bugün 28 Şubat 2020. Sabah her zaman ki gibi servise bindim ama bu sefer serviste müzik değil haber açılıydı. 33 askerin şehit olduğunu söyledi radyo. Bütün her şey bulanıklaştı. Bir gün boyunca onlarca insan ölüyor ya da öldürülüyor ama şehit olmak bambaşka bir şey. Canını sevdiklerini düşünmeyip hepsinden öte insanlığı düşünüp asker oluyorsun. Sonra hainler tarafından hayatın sona eriyor. Şehit olmak elbette ölümden öte çok şerefli bir mertebe ama bu dünyada kalıp yapacakları belki onları daha şerefli yapacaktı bilemeyiz.
ŞEHİT ile ilgili görsel sonucuBugün 33 eve acı düştü. Belki kimi oğlunu kimi babasını kimi kocasını kaybetti. Tarif edilemez yeri doldurulamaz acılar...
Aslında söylenecek hiçbir söz yok çünkü bu hayatta ölümden gayrisi  yalan.
Tanrı şehit yakınlarına yardım etsin, acılarını dindirsin dileğiyle.


03.02.2020
Ertesi gün sabah kalktım ve bir askerimizi daha kaybettiğimizi öğrendim. Çok üzüldüm.
Günlerdir televizyonlarda doğru düzgün bir şey yok. Resmi olarak değil ama ülke yasta. Tüm eğlenceler, tüm mutluluklar eksik. Biz belki bir kaç gün sonra unutacağız ama evine ateş düşen 34 evdekiler hayatlarının tamamını artık yarım yaşayacaklar. Allah onlara sabır versin.

Yorumlar

  1. Merhaba Melisa
    Ülke olarak çok zor günler geçiriyoruz. Biz ne kadar üzülsek de dediğin gibi ateş düştüğü yeri yakıyor. Bir genç olarak bu konuda hassasiyet gösterip bir şeyler yazman çok güzel.
    Okumayı, araştırmayı, yeni şeyler öğrenmeyi sevdiğini biliyorum. O yüzden yazmaya devam.
    Yalnız, yazarken yazım kurallarına dikkat etmeyi unutma.
    Takipteyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimden geleni yapacağım öğretmenim. Sizin düşünceniz benim için çok deerrli. Yorum yaptığınız için sağolun

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar